Hakkımda

Fotoğrafım

Ufuk Parlak
Aslında şimdiki zamana yolculuk yapmak için bir zaman makinesi icat edilmeli.
İstanbul Üniversitesi Fransızca Öğretmenliği
http://otekipencere.blogspot.com.tr/
http://www.facebook.com/ufukself

öteki gerçekliklere açılan pencereler

4 Haziran 2014 Çarşamba

"siz hiç..?" 'mim'i

Mim'den bahsetmeden önce sevgili kahve telvesi'ne beni de bu son derece ilginç konuda 'mim'lediği için teşekkür etmek isterim. Sağolsun, bizi de düşünmüş.

Konusuna gelince, "Siz hiç" ile başlayan soru soruyorsunuz ve cevabını vermiyorsunuz. Ne hakkında sorulacağı size kalmış. Hangi konuda sormak isterseniz artık. Ben de birkaç soru sorup değerli blog arkadaşlarımı ve okuyucuları da bu 'mim'e davet ediyorum.

- Siz hiç hayali bir karakter olabileceğinizi düşündünüz mü?

- Siz hiç çaya peynir ve ekmek doğrayıp yediniz mi?

- Siz hiç ayran ile soğuk çayı karıştırıp içtiniz mi peki?



- Siz hiç birini yanındayken özlediniz mi?

- Siz hiç sırf ıslanmak için yağmur altında yürüdünüz mü?

- Siz hiç küçük bir kaplumbağayı restoran şelalesinden tırmanarak çıkmak üzereyken suya geri koydunuz mu?

- Siz hiç yeniden doğdunuz mu?

- Siz hiç yaptığınız işin hayaliniz olmadığını düşünmeye başladınız mı?

- Siz hiç ciddi ciddi unutamadığınız en önemli on anın listesini yaptınız mı?

Sanırım bu sorular yeterli. Kendi sorularımı yazmadan önce diğer blog'ları da ziyaret ettim ve sanki mim biraz dönüşüme uğramış. Birçok blog'da arkadaşlarımız belli başlı bazı sorulara cevaplar vermiş. Cevaplar da çok samimi ve hayli ilginç, sorular da.

Bakalım bir sonraki 'mim' nasıl olacak.

6 yorum:

  1. Çok iyi bir yazı olmuş sizi tebrik ederim ha bide aynen şimdiki zaman gelebilmek için bir makina yapılmalı .

    YanıtlaSil
  2. soğuk çay + ayran , ıyyyk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz küçükken okuldakiler gazozla kola veya fanta karıştırırlardı, o versiyon benim hoşuma gitmezdi. Ben de böyle bir şey üretmiştim ve de ne hikmetse severdim :)

      Sil
  3. Ben bu soruları sevdim :) Çay, ekmek , peynir üçlüsüne karşı temkinliyim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukken favorimmiş bu kombine :)

      Sil