Hakkımda

Fotoğrafım

Ufuk Parlak
Aslında şimdiki zamana yolculuk yapmak için bir zaman makinesi icat edilmeli.
İstanbul Üniversitesi Fransızca Öğretmenliği
http://otekipencere.blogspot.com.tr/
http://www.facebook.com/ufukself

öteki gerçekliklere açılan pencereler

10 Ekim 2013 Perşembe

siz

Bir şiirde duymuştum ilk sizi
Gözlerinize methiyeler dizilmişti
Saçlarınız bir masal kahramanının mıydı ne
Nedense sevginizin gerçekliği tartışılmış
Çekip gitmiş misiniz yoksa kalbiniz mi yokmuş
Kimi sözcükler hoşunuza gitmezdi okusanız

Romanlarda yok musunuz sanki
Sevilebilmeniz övülesi bir meziyet
Aynısı sevginiz için söylenememiş
Oysa ne beyaz elleriniz varmış dokunmak cesaret işi
Siz de pek vermezmişsiniz elinizi zaten
Neden bir şehre benzetilir durursunuz çözemedim henüz


Hemen şurda bir tiyatrodan çıktım şimdi
Sizi oynayan kadınların çektiği bu çile
Halbuki bir resimde ne güzel gülüyordunuz
Yine kimin düşlerini ziyaret ettiyseniz
Kokunuz bile sinmiş tuvalin üstüne hayret
Ne yapsalar sizi memnun edememişler gibi

Bir de yağmur yağdı mı bulutlara çizdirirmişsiniz renginizi
Suçlamayın beni ancak renklerin aldatıcılığı ele veriyor sizi
Siz yok musunuz ne çözemedim bir türlü
Eğer varsanız karşılaşmaktan korkarım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder