Hakkımda

Fotoğrafım

Ufuk Parlak
Aslında şimdiki zamana yolculuk yapmak için bir zaman makinesi icat edilmeli.
İstanbul Üniversitesi Fransızca Öğretmenliği
http://otekipencere.blogspot.com.tr/
http://www.facebook.com/ufukself

öteki gerçekliklere açılan pencereler

25 Temmuz 2013 Perşembe

sevmeler tutmaz bazen

Her el veda için kalkmıyor olsa da
Biz elvedayı gördüğümüz yerde tanırız
Asıl ihaneti bana eden aslında
Bağlandığım senli bir dilekti

Sen halk dilinde yalancı bir kelimesin
Sevdan su götürmez bir yalandı

Mademki yalandı ‘seni’ diye başlayan cümlelerin
Mademki kandığım senli bir yalan
Cehennemde en büyük işkence olmalı
İnsana karşılıksız bir umut vermek


Şöyle demişlerdi bana;
Birini seviyorsan rahat bırak gözlerini,
Rahatsız etmiş meğer gözlerini
Sevilince de nedensiz saçmalarmışız
İyi bilirim, rahat durmaz sözlerimiz

Sen anadilimde yabancı bir kelimesin
İlk okuduğumda anlamını bilmediğim

Saçlarımda apansız beliren
Bembeyaz ellerin de mi yalandı
Bıraktığın buseler son karla eriyip bitti;
Gecelerin çığlıkları rüyalarıma ait

Dürüst bir mürekkep olsaydım
Aslında şöyle diyecektim;
Uyku bahanesine sığınıp gözlerimi kapadığımda;
Aslında hâlâ onu görüyorum

2 yorum: