Hakkımda

Fotoğrafım

Ufuk Parlak
Aslında şimdiki zamana yolculuk yapmak için bir zaman makinesi icat edilmeli.
İstanbul Üniversitesi Fransızca Öğretmenliği
http://otekipencere.blogspot.com.tr/
http://www.facebook.com/ufukself

öteki gerçekliklere açılan pencereler

6 Temmuz 2012 Cuma

vakitsizdi mevsimler

Vakitsiz bir yaz sabahıydı;
Öylece karşı verandada durmuş,
Gülen masum gözlerinle,
Attığından emin olmadığım bir kalbi
Ben daha sevmeyi bile öğrenmemişken
Çalıvermiştin sadece...

Vakitsiz bir sonbahardı,
O sevdaya yağan yağmur akşamı;
O kızgın göğe inat,
Islanan gözlerim olmuştu,
Oysa hiçbir anlam yüklemeden,
Bakışmıştık sadece...


Vakitsiz bir kış gecesiydi;
Silinmişti hatıralar sende; donmuştu zaman bende,
İstemiyordun artık beni,
Bitsin istedin nedensizce,
Halbuki her daim sana,
Kalpten adam sunmuştum sadece...

Vakitsiz bir ilkbahardı;
Yenilenen tabiat mıydı güldüren beni,
Yoksa ben mi onları?
Akıyordu zaman bende, unutmuştum son mevsimi
Bulmuş gibiydim bir amaç,
Sonra birden...
...
Sense öylece, karşı verandada belirmiş,
Gülen mahzun gözlerinle,
Artık attığını fark ettiğim bir kalbi,
Durdurmuştun sadece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder