Hakkımda

Fotoğrafım

Ufuk Parlak
Aslında şimdiki zamana yolculuk yapmak için bir zaman makinesi icat edilmeli.
İstanbul Üniversitesi Fransızca Öğretmenliği
http://otekipencere.blogspot.com.tr/
http://www.facebook.com/ufukself

öteki gerçekliklere açılan pencereler

7 Haziran 2012 Perşembe

gelecek temalı deneme yarışması

İnternet üzerinde yazılar okuduğumda ilgimi çeken birçok yazıyla karşılaşıyorum. Bunların yanında bir de bazı önemli duyurular da dikkatimi çekiyor ve bunları blog'ta paylaşayım diyorum. Yine sayfalardan birinde bu deneme yarışması haberini gördüm ve ilgilenen elbet olur diye bir yazı da ben kaleme alayım dedim.


Hemen altını da çizeyim; bu deneme yarışmasının bir yaş sınırlaması var. 25 yaşına kadar olan gençlerin katılabileceği bu yarışma UNESCO tarafından düzenleniyor. Yazacağınız denemenin teması da gelecek: "İstediğiniz Geleceği Yaratma" Tabi benim tuhaf bulduğum nokta gençler için düzenlendiği şeklinde duyurusu yapılan bir yarışmadaki yaş sınırının 25 gibi küçük bir yaş olması ve temanın da gelecek olması. Yani öyle bir şey ki 25 yaşın üstündekiler için artık hayal edecek bir gelecek kalmadığı gibi garip bir tezat çıkıyor ortaya sanki.

Bu naçizane yorumum dışında yarışmanın ödüllü olduğunu da ekleyeyim. Daha önce herhangi bir yerde yayınlanmamış "İstediğiniz Geleceği Yaratma" temalı denemenizi İngilizce, Fransızca, İspanyolca, Almanca ve Japonca dillerinden birinde yazıyor ve ilgili yere gönderiyorsunuz. Kazanmanız halinde 1300$ para ödülü ile Japonya'ya bir seyahat ödülü de sizin olacak. Son başvuru 30 Haziran!

Başvuru koşulları, denemenin nereye gönderileceği, karakter sınırlaması ve diğer tüm ayrıntılar için aşağıdaki siteye ulaşabilirsiniz:
http://www.goipeace.or.jp/english/activities/programs/1201.html

Hadi bakalım, güzel bir gelecek kurgulayın da biz de yaşayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder