Hakkımda

Fotoğrafım

Ufuk Parlak
Aslında şimdiki zamana yolculuk yapmak için bir zaman makinesi icat edilmeli.
İstanbul Üniversitesi Fransızca Öğretmenliği
http://otekipencere.blogspot.com.tr/
http://www.facebook.com/ufukself

öteki gerçekliklere açılan pencereler

24 Temmuz 2011 Pazar

zamansız bir yolcuyum

Zamansız bir yolcuyum ben
Hiçbir otobüse yetişemedim zamanında
Geç kaldım hep bir yerlere
Yolum önceden çizilmişti
Kapatılmıştı geçeceğim güzergâhlar
Hayallerim gibi aksak bariyerlerle…


Sokakta geçen son işçiyim ben
Çoğu zaman
Camdan sarkmış teyzelerin konusuyum…
Uzun ve tedariksiz bir yoldan gelmiş
Okul sıralarında
Hayallerini eylemsiz defterine not eden
Kendini hocalarına bir türlü sevdiremeyen
Derse geç kalmış bir öğrenciyim ben


Gelin adayının çeyizini çürütmüş bir güveyim
İbret oldum hep anne sözü dinlemeyen çocuklara
Ne ben sevdim babaları, ne babalar beni…





Karakolları da sevmedim ben, karakollar da beni…
Karakola yanlış götürülmüş bir zanlıyım ben
Suçum: Karanlıkta payıma düşen zenciliğim


Geç kalmış bir hamleyim satrançta
Beyhude tüm çabalarım
Mat olacağım rakibe sonuçta
Kazanılıp kaybedilen bir savaşın kıyısında…


Hep bir adım gerisindeyim her şeyin
Boyum uzamadı yetişemedim hayata
Geç başladım sevmeye
Utangaçtım, geç açıldım sevgiliye
Açılınca da ölçüsünü tutturamadım
Acemi ev hanımının
Yanmış kekine benzettim sevgiyi de;
Zamanın berisinden en ötesine…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder